четвъртък, 15 ноември 2012 г.

Забавленията от вас за вас - част 5

Здравей прекрасно мое кралство :) Този път съм подготвена и ви поднасям следващата доза смях с "От вас за вас" изключително скоро :))) 

Забавлявайте се >>>




Туитър е най-готиното риалити шоу, което някога съм гледала!

Ако имам 3 химикала и 4 ябълки, колко палачинки ще се съберат на тавана. Лилаво, защото извънземните не ядат сладолед. #математика

"Ее, к'во става бе, МиУенков?" - замислям атентат на тия дето са я правили тая реклама

само административна грешка може да ме прати в рая

До потребителите на iPhone5 - носете си го в положение "вертикален"! Иначе може да ви объркат със собственик на 4-ката.




Ако черешовото сладко е от череши, лимонадата е от лимони, кой е човека позволил детските храни???

ASAP = Тия дни по Коледа

Возила съм се с всичките си приятелки, които шофират, а после твърдя, че не съм екстремна личност..

- Ти къде си сега? - UK. - Какво пък правиш в Украйна бе човек?

"Не се впечатлявай от това какво мислят другите... те и без това не го правят толкова често"


Днес официално Хелуин приключи!!! #сноваприческасъм :D

Програмата за днес е панорамна обиколка на софийските задръствания.

Този уикенд образовам приятелка в що е то "Властелинът на пръстените" и защо го боготворим.Тя ме образова в теория и практика на ракиопиене.

Една птичка туитър не прави, ама дава обяснение на едно птиченце ми каза...

В: Кой е единственият gsm оператор, който още работи в Ню Йорк? О: Vodafone



"Приятелката ми шофира толкова зле, че GPS-ът й каза: "След 50 метра завийте надясно и спрете за да сляза!"" #fb

Ботев и Левски са футболни отбори. Иван Вазов е театър.Балкан е завод,България е булевард,а Бойко Борисов е вафла. Иначе светът си е същият.

SMS от блондинка: не мога да ти отговоря на обаждането защото в момента карам.

Всички снегопочистващи фирми рапортуват,че очакват зимата! Абе, тя зимата изненадва точно там, където не я чакате...;)

Купете си супер високи боти и спечелете походка "Роботи"!




- Не бях чак толкова пиян! - Пич, беше скочил в басейна и се опитваше да намериш Немо!

"-хей -ти си хей" :D

От време на време хич ме няма ... а през другото не съм на себе си.

Хубавото на лошото е, че може да стане по-хубаво. Лошото на хубавото е, че може да стане по-лошо. Няма оправия и това си е.

Agent 007: "Bon. Bon Jovi!". ;))) #Agent007




Знаете ли кое най-много мразя след #понеделник? #Вторник!

На Панаира на книгата съм като кифла на мол в празничен ден

Set-вам си алармата на"отпуск" (Set-вам си заплатата на "неплатен")

"-Аз смятам, че.. -О, не ти изобщо не смяташ, познавам те от 1ви клас.."

Дъвките са като чорапите - все си купуваш и все нямаш. 



П.С. Надявам се да не се страхувате от черни маци, на мен са ми много симпатични.
П.С. 2 - По една прегръдка за всеки, който си я е заслужил.


Няма коментари:

Публикуване на коментар